Exclusief online kerstconcert vanuit Het Concertgebouw

22 december 2021

Dit unieke concert wordt geopend door pianist Caspar Vos met een bewerking van Have Yourself a Merry Little Christmas. Vervolgens richt onze nieuwe bestuursvoorzitter, Maarten Edixhoven, zich met een persoonlijke boodschap tot u. Daarna is het tijd voor een tweede optreden van Caspar Vos met cellist Ella van Poucke. Tot slot zingt niemand minder dan Trijntje Oosterhuis speciaal voor Van Lanschot Kempen een aantal jazzy kerst-hits.

U kunt het concert via onze website bekijken op een moment dat het u uitkomt. Via uw mobiele telefoon is het ook mogelijk om het concert te streamen op uw televisie.

‘Vind jezelf en elkaar in de schoonheid van muziek’ is sinds 2018 het motto van onze samenwerking met Het Concertgebouw. Nu in verband met de strenge maatregelen Het Concertgebouw tot minimaal 14 januari 2022 haar deuren niet kan openen, willen wij u graag online van prachtige muziek laten genieten. Met deze video steunen wij zowel Het Concertgebouw als de musici in deze voor hen uitdagende tijden.