Gerard Roelofs verlaat Kempen

26 oktober 2020

Onder leiding van Gerard beleefde Client Solutions een substantiële groei. Klanten als Pensioenfonds UWV en Stichting Pensioenfonds PostNL besloten in deze periode om voor Kempen te kiezen als hun fiduciair manager terwijl ook de tevredenheid van bestaande klanten met de dienstverlening verder is verbeterd. Ook de fiduciaire activiteiten in het Verenigd Koninkrijk en de uitbreiding naar stichtingen en family offices zijn tot verdere wasdom gekomen.
Naast commerciële successen onderging client solutions ook wat betreft structuur belangrijke wijzigingen. Zo werden onder meer de beheer, strategie en allocatie activiteiten van Van Lanschot en Kempen samengevoegd.
Wij zijn dankbaar voor de rol die Gerard bij het bereiken van deze resultaten heeft gespeeld. Hij is iemand die ruimte geeft aan ondernemerschap en in staat is verantwoordelijkheden te delegeren aan de juiste mensen. In die lijn is zijn opvolging ook geregeld. De positie van Gerard wordt ingevuld door leden van zijn eigen team, die klaar zijn voor de volgende stap.
De belangrijkste aandachtsgebieden worden opgevangen door:

• Wilse Graveland, Fiduciary Management en Institutional Clients
  • Florentine Hanlo, Private Client Solutions
  • Job van Boxtel, Portfolio Management implementation

Wij wensen Gerard alle succes in het vervolg van zijn carrière en verwelkomen onze collega’s in hun nieuwe rol.

Over Van Lanschot Kempen

Als wealth manager is Van Lanschot Kempen, met haar merknamen Van Lanschot, Kempen en Evi, actief in Private Banking, Asset Management en Merchant Banking. Ons doel is het behoud en de opbouw van vermogen, op een duurzame manier, zowel voor onze klanten als voor de samenleving waar we deel van uitmaken. Van Lanschot Kempen, genoteerd aan Euronext Amsterdam, is de oudste onafhankelijke financiële instelling van Nederland met een geschiedenis die teruggaat tot 1737.

Zie voor meer informatie: vanlanschotkempen.com