Kempen wint vijf Lipper Fund Awards

Kempen bij de Lipper awards 2019

Kempen Oranje Participaties N.V., het Kempen Global High Dividend Fund N.V., het Kempen European High Dividend Fund N.V. en het Kempen (Lux) Global Small-cap Fund zijn gekroond tot de beste beleggingsfondsen, berekend over een tijdsperiode van drie jaar. Het Kempen Global High Dividend Fund N.V. sleepte eveneens een prijs in de wacht bij berekening over een periode van tien jaar.

Bij de individuele Fund Awards wordt behalve naar het absolute rendement ook gekeken naar consistentie in het rendement en kapitaalsbehoud. De Lipper Fund Awards worden in 23 landen uitgereikt.

Meer over  de methodologie van de lipper fund awards van refinitiv 2019

Kempen Capital Management N.V. (Kempen) heeft een vergunning als beheerder van diverse ICBE’s en ABI’s en is bevoegd om beleggingsdiensten te verlenen en staat als zodanig onder toezicht van de Autoriteit Financiële Markten. Dit bericht wordt u slechts ter informatie aangeboden en biedt onvoldoende informatie om een beleggingsbeslissing te kunnen nemen. Dit bericht bevat geen beleggingsadvies, geen beleggingsaanbeveling, geen research, noch een uitnodiging tot koop of verkoop van enig financieel instrument, en mag dan ook niet als zodanig geïnterpreteerd worden.