Kempen European Private Equity Fund op € 158 miljoen na derde closing

Sven Smeets, co-head Private Markets, licht toe: ‘Deze brede groep van investeerders draagt bij aan de verbreding van ons investeringsnetwerk. De participanten in ons private-equityfonds leveren niet alleen kapitaal, maar ook kennis, ervaring en leads naar nieuwe investeringen. We zien steeds vaker dat onze participanten actief meedenken en betrokken zijn in onze portefeuillebedrijven. Op die manier dragen zij bij aan verdere waardecreatie in de toekomst. De portefeuille van het private-equityfonds bevat nu al diverse directe investeringen die uit dit investeringsnetwerk zijn voortgekomen.’

Marvin de Jong, director Private Markets, legt verder uit: ‘Ook medewerkers van Van Lanschot Kempen beleggen significant met eigen geld in het fonds. Dit eat your own cooking-principe, versterkt de gelijkschakeling van belangen tussen ons en onze klanten. Wij geloven sterk in dit principe, omdat dit vraagt om wederzijds commitment met een focus op de lange termijn.’

De maximale doelomvang van het fonds is € 200 miljoen. We accepteren de aankomende periode nog inschrijvingen, maar zodra de maximale doelomvang is bereikt, wordt het fonds gesloten voor nieuwe instappers. Wil je meer weten? Bekijk dan de onderstaande video of lees hier meer over investeren in private equity.

Meer over het KEMPEN PRIVATE EQUITY FUND

Kempen European Private Equity Fund (het “Subfonds”) is een subfonds van het Kempen Alternative Markets Fund SICAV-RAIF (het “Fonds”), gevestigd in Luxemburg. Kempen Capital Management N.V. (KCM) is de beheerder van het Fonds. KCM heeft een vergunning als beheerder en staat onder toezicht van de Autoriteit Financiële Markten. Het Subfonds is geregistreerd onder de vergunning van het Fonds bij de Autoriteit Financiële Markten.

Deze informatie biedt onvoldoende basis voor een beleggingsbeslissing. Lees daarom het prospectus. Deze is verkrijgbaar via de website van KCM (www.kempen.nl/beleggingsfondsen). Het Subfonds is in een beperkt aantal landen geregistreerd voor aanbieding. Op de website zijn de landen te vinden waar het Subfonds geregistreerd is. De waarde van uw belegging kan fluctueren. Resultaten behaald in het verleden bieden geen garantie voor de toekomst.

Het Fonds is een closed-end beleggingsfonds en is alleen beschikbaar voor professionele beleggers.