Investeren in Private Equity

Via ons fonds investeert u direct in lokale ondernemingen en draagt u eraan bij dat deze bedrijven beschikken over ondernemend vermogen om verder te groeien en te professionaliseren. Private equity heeft uitstekende historische rendementen gerealiseerd en ons fonds streeft eveneens naar aantrekkelijke rendementen op de lange termijn. In deze video krijgt u een indruk van de eerste investeringen die in de portefeuille van het fonds zitten.

Van oorsprong is het investeren in private equity alleen mogelijk voor extreem rijke families en institutionele beleggers. Via het Kempen European Private Equity Fund kunt u ook met relatief kleinere bedragen in private equity investeren. De inschrijvingsperiode van het Kempen European Private Equity Fund sluit op 27 september. Mocht u interesse hebben om mee te participeren, neem dan contact met ons op.

Meer over het KEMPEN PRIVATE EQUITY FUND

Kempen European Private Equity Fund (het “Subfonds”) is een subfonds van het Kempen Alternative Markets Fund SICAV-RAIF (het “Fonds”), gevestigd in Luxemburg. Kempen Capital Management N.V. (KCM) is de beheerder van het Fonds. KCM heeft een vergunning als beheerder en staat onder toezicht van de Autoriteit Financiële Markten. Het Subfonds is geregistreerd onder de vergunning van het Fonds bij de Autoriteit Financiële Markten.

Deze informatie biedt onvoldoende basis voor een beleggingsbeslissing. Lees daarom het prospectus. Deze is verkrijgbaar via de website van KCM (www.kempen.nl/beleggingsfondsen). Het Subfonds is in een beperkt aantal landen geregistreerd voor aanbieding. Op de website zijn de landen te vinden waar het Subfonds geregistreerd is. De waarde van uw belegging kan fluctueren. Resultaten behaald in het verleden bieden geen garantie voor de toekomst.

Het Fonds is een closed-end beleggingsfonds en is alleen beschikbaar voor professionele beleggers.